Door middel van marketing, zoals bepaalde social content, advertentiecampagnes, e-mailmarketing en/of een (update van) de website, wordt de perceptie van jouw stad of gemeente verbeterd. Hierdoor creër je bijvoorbeeld meer reuring, een positiever beeld en/of stimuleer je de lokale economie.
Het inregelen van alle marketing-communicatie rondom jouw vastgoed. Dit kunnen onder andere een sterk verhaal, aansprekende visuele identiteit, PR, social content, brochures en flyers zijn. Ook valt hier vaak
De communicatie met alle betrokkenen/stakeholders bij een bepaald (bouw)project. De focus is het creëren van verbinding en vertrouwen. Dit begint vaak met een gebiedsanalyse, surveys en zodoende het in kaart brengen van de (wensen van) de doelgroep. Verder kun je denken aan het organiseren van informatie-avonden, e-mailcampagnes, targeted social ads en een website voor de community.
Hierbij ligt de focus op het samenbrengen van verschillende doelgroepen, zoals medewerkers, huurders, bewoners en bezoekers én het activeren van deze groepen. Een duidelijk verhaal met de nadruk op gemeenschappelijke waarden is key. Denk hierbij aan het enthousiasmeren van (het netwerk van) de huurders, de organisatie van sociale activiteiten en contentcreatie.
Door middel van marketing, zoals bepaalde social content, advertentiecampagnes, e-mailmarketing en/of een (update van) de website, wordt de perceptie van jouw stad of gemeente verbeterd. Hierdoor creër je bijvoorbeeld meer reuring, een positiever beeld en/of stimuleer je de lokale economie.
Het inregelen van alle marketing-communicatie rondom jouw vastgoed. Dit kunnen onder andere een sterk verhaal, aansprekende visuele identiteit, PR, social content, brochures en flyers zijn. Ook valt hier vaak
De communicatie met alle betrokkenen/stakeholders bij een bepaald (bouw)project. De focus is het creëren van verbinding en vertrouwen. Dit begint vaak met een gebiedsanalyse, surveys en zodoende het in kaart brengen van de (wensen van) de doelgroep. Verder kun je denken aan het organiseren van informatie-avonden, e-mailcampagnes, targeted social ads en een website voor de community.
Hierin delen we aan de hand van relevante business cases, huidige projecten en -klanten strategieën waarmee jouw merk (meer) via gebiedsmarketing/citymarketing op de kaart wordt gezet én maak je uiteraard kennis met Brandclick en onze werkwijze.
Gebiedsmarketing komt in allerlei soorten en maten. Het doel is jouw gebied aantrekkelijk(er) te maken voor bewoners, bezoekers en bedrijven. Denk aan het strategisch meedenken over de positionering van jouw gebied, het neerzetten van een herkenbare huisstijl die naadloos bij jouw normen en waarden aansluit, het vinden van mogelijke inwoners en huurders, het bereiken van consumenten via contentmarketing of het verhogen van de participatie van jouw community.
Wij hebben kaas van citymarketing gegeten en ondersteunen je graag het meeste uit jouw merk te halen.
Klaar om
jouw merk meer
op de kaart te zetten?