Hét multiculturele winkelcentrum van Amsterdam-West
Winkelcentrum Plein ‘40-’45 is dé ontmoetingsplek voor Amsterdam Nieuw-West waar iedereen zich thuis, gewaardeerd en mee verbonden voelt. Door het diverse winkelaanbod, de dagmarkt, horeca, activiteiten en fijne plein vind je bij het winkelcentrum waar je naar op zoek bent.
Of je nou een local bent die alledaagse boodschappen doet of op zoek is naar iets specifieks, een toerist bent die vermaakt wil worden of in verbinding met de buurt en de ondernemers wilt staan. En juist omdat ze je op al deze manieren bedienen, blijf je terugkomen.
Finding the narrative
Het gebied rondom het winkelcentrum is enorm in beweging en is een kleine wereld binnen een groter geheel. Daarom zijn we dagelijks actief met het samenbrengen van mensen en het verbeteren van het winkelcentrum. Middels verschillende marketing campagnes, zetten we de buurt in het zonnetje en brengen we mensen (dichter) bij elkaar.
Organische content – lokale ‘helden’ in beeld
Je vindt allerlei inspirerende mensen op én rond het Plein. Denk aan die ene man die hier al veertig jaar woont en mooie anecdotes heeft om te delen. Of de straatcoaches die dag in, dag uit voor een veilige buurt zorgen. Wij volgen ze en delen hun verhalen.
Referrals – cadeaupakkettenactie
Het winkelcentrum heeft dagelijks veel bezoekers die niet voor niks het winkelcentrum bezoeken. Aangezien ze van de winkels en hun aanbod houden, laten we ze dit moois delen met hun vrienden in de vorm van een winactie. Samen met een vriend(in) kunnen mensen gratis meedoen door hun e-mailadres achter te laten. Elke maand winnen 3 duo’s een Winkelcentrum Plein ’40-’45 cadeaupakket t.w.v. €50,- gevuld met mooie producten uit het winkelcentrum.
Verbinding in de buurt stimuleren
Amsterdam Nieuw-West kent zoveel prachtige mensen en mooie verhalen, dat we die graag delen. Daarom zijn we met lokale mensen, merken en iniatieven aan het connecten. Het doel? Hun verhalen via onze sociale kanalen, zoals de website, Instagram en e-mailing, te delen. Zodoende laten we zien dat Winkelcentrum Plein ‘40-’45 midden in de buurt staat. Door de buurt, voor de buurt, weet je nog?!
Waarom woorden verspillen
als we ons werk
voor zichzelf kunnen
laten spreken?