Altijd het juiste verhaal vinden om te vertellen

Het is onze missie om inspirerende merken te helpen hun verhaal te ontrafelen en te vertellen. Zo beginnen we aan een gezamenlijke reis waarbij we strategische documenten (zoals een contentstrategie, b2b marketing strategie en email marketing strategie) creëren, waardoor we het juiste verhaal kunnen vinden om via relevante distributiekanalen met het juiste publiek te delen. Klinkt moeilijk, toch? Laten we het voor je vereenvoudigen:

Merkverhaal

Na een gezamenlijke sessie creëren we een one-pager met jouw merkverhaal, doelgroep, rol, toon, USP’s en ambities

Content strategie

Een uitgebreid document met daarin een contentformule, content-thema’s en -formats, een distributiestructuur en referral opties

SEO strategie

Beginnend met een technische websiteanalyse en SEO-onderzoek, combineert dit document de bevindingen tot een uitgebreide SEO to-do-lijst

Advertentiestrategie

Met KPI’s als uitgangspunt zorgt dit document voor een alomvattende strategie om jouw metrics te bereiken via betaalde campagnes

Personas

Een archetype van jouw doelgroep(en)

Altijd het juiste verhaal vinden om te vertellen

Het is onze missie om inspirerende merken te helpen hun verhaal te ontrafelen en te vertellen. Zo beginnen we aan een gezamenlijke reis waarbij we strategische documenten (zoals een contentstrategie, b2b marketing strategie en email marketing strategie) creëren, waardoor we het juiste verhaal kunnen vinden om via relevante distributiekanalen met het juiste publiek te delen. Klinkt moeilijk, toch? Laten we het voor je vereenvoudigen:

Merkverhaal

Na een gezamenlijke sessie creëren we een one-pager met jouw merkverhaal, doelgroep, rol, toon, USP’s en ambities

Content strategie

Een uitgebreid document met daarin een contentformule, content-thema’s en -formats, een distributiestructuur en referral opties

SEO strategie

Beginnend met een technische websiteanalyse en SEO-onderzoek, combineert dit document de bevindingen tot een uitgebreide SEO to-do-lijst

Jouw merkverhaal vormt de kern van de marketingstrategie

Voor ons begint jouw marketingstrategie altijd met de waarom. Waarom doet jouw merk wat het doet? Deze ‘waarom’ fungeert als een manier om jouw merk keuzes te filteren. Wat je wel en niet zegt, wat je wel en niet doet, welke producten je wel of niet maakt en verkoopt.

Om deze reden...

begint ons marketing bedrijf Amsterdam altijd met jouw merkverhaal en andere strategische documenten. Voordat we deze hebben gecreëerd en daar een gezamenlijke stempel op hebben gedrukt, zullen we geen ander werk verzetten. Want na jarenlang bedrijven te hebben gerund, hebben we geleerd dat een solide strategische basis de belangrijkste factor is of je wel of niet een ​​succesvol bedrijf wordt. Ja, je hebt zojuist kort en oh zo algemeen kennis gemaakt met het supergeheime Brandclick internet marketing bureau-proces…

Relevant work
Relevant work
Relevant work
Relevant work
Relevant work
Drone Stories
2021
Design, Development, Marketing, Strategy
Design, Development, Marketing, Strategy
Gkazas
2021
Design, Development, Marketing, Strategy
Design, Development, Marketing, Strategy
Verschillende soorten marketing strategieën

Om een strategisch marketingplan op te stellen die relevant is voor de huidige online uitdagingen, moet je deze holistisch opstellen. Dat betekent een marketing communicatie strategie die bijvoorbeeld onderdelen bevat als een contentstrategie, b2b marketing strategie en email marketing strategie. Wij creëren normaliter verschillende marketingstrategieën zodat het marketingplan niet te uitgebreid wordt en je door de bomen het bos niet meer ziet.

In ieder geval geven wij online marketing advies in allerlei soorten en maten. Stuur ons online marketingbureau Amsterdam anders een berichtje, of check bijvoorbeeld meer informatie over onze branding marketing, development bureau en online marketing!