Gkazas
2021
Design, Development, Marketing, Strategy
Gkazas
Design, Development, Marketing, Strategy
2021

It’s oil in the family

Het verhaal van Gkazas Olijfolie begint op Kreta onder de bomen van een olijfgaard. De olijfgaard van de familie Gkazas. Die specifieke olijfgaard vormt de vruchtbare grond waar vanuit Gkazas ontstond. Dat begon met een droom. Kwalitatieve extra vierge olijfolie toegankelijk maken voor zoveel mogelijk mensen. Op een eerlijke en duurzame manier aan alle kanten van het proces.

Our main mission
Ervoor zorgen dat Gkazas Olijfolie jaarlijks blijft verdubbelen op key metrics.

Finding the narrative

Brandclick helpt Gkazas Olijfolie bij het delen van hun verhaal. De Deel de Liefde-campagne is het meest passende voorbeeld van waar Gkazas voor staat. Gkazas Olijfolie deelt via deze campagne de Kretense cultuur, het respect en de liefde voor hun producten en omgeving hier in Nederland.

Eén van de dingen die Gkazas altijd opvalt wanneer ze op Kreta zijn, is hoe sterk de liefde voor elkaar en de omgeving is. Dit willen zij graag delen thuis in Nederland. Door met het gehele team de verhalen van inspirerende Kretenzers (zoals een imker, schapenherder, olijfboer, raki producten, visserman en wijnboer) vast te leggen waar de liefde en respect vanaf spatten. Mensen konden een speciaal ontwikkeld blikje 50ML olijfolie, dat door de brievenbus past, delen met vrienden en familie. En het beste deel? Het is gratis! Het delen van de Kretenzische manier van liefde en leven, hier in Nederland.

Wat is jouw Gkazas moment?

Oké, dus we hebben de Kretenzische liefde naar West-Europa gebracht. We wilden echter mensen blijven inspireren door middel van hun belangrijkste idealen. Om het leven ten volle te leven en het beste uit elk moment te halen. Via een speciale Gkazas Momenten pagina konden mensen hun favoriete (Gkazas) moment delen. Kijkers kunnen op deze momenten stemmen en de top 15 van de maand wint een (half) jaar lang gratis Gkazas Olijfolie.

Deze gratis olie is een nieuw product: het Gkazas Olijfolie abonnement. Maandelijks krijgen zij een blikje van 300ML gevuld met extra vierge olijfolie door de brievenbus. Geweldig, toch?

Marketing van
A to Z?