Download whitepaper

Please fill out every field

Drone Stories
2021
Design, Development, Marketing, Strategy
Drone Stories
Design, Development, Marketing, Strategy
2021

Storytelling pioneers, turning the sky into (y)our canvas

Maak kennis met Drone Stories, toonaangevende pioniers op het gebied van drone-storytelling. Hun doel is om de raakvlakken tussen kunst, design en technologie opnieuw vorm te geven, waardoor ze jou kennis laten maken met inspirerende concepten en nieuwe perspectieven en inzichten geven. In hun team vind je een mix van specialisten die voortdurend nieuwe grenzen van storytelling verkennen op een omgelimiteerd canvas; onze eigen hemel.

Our main mission
Drone Stories laten groeien naar de top 3 dronebedrijven ter wereld.

Finding the narrative

Drone Stories kwam naar ons toe met een duidelijk, uitdagend doel. Hun shows worden wereldwijd gevlogen en zijn technologisch geavanceerd, maar hun online aanwezigheid vertegenwoordigde nog niet hun staat van dienst en reputatie. Daarom gingen we samen om de tafel om hun merkverhaal en brandbook bij te werken, zodat hun online identiteit aansluit bij hun offline prestaties.

Lights out, let the show begin

Met een vernieuwd verhaal en brandbook is de tijd daar om meer naar buiten toe te treden. We hebben een nieuwe website ontworpen en gebouwd waarin de gedenkwaardige droneshows die ze de afgelopen jaren hebben gevlogen onder de aandacht worden gebracht. Met hun pakkende tone of voice en nieuwe content van hun drones en team wordt de basis gelegd om het wereldwijdeweb te laten zien wat Drone Stories allemala in huis heeft…

The brightest lights of the bunch

Het drone-showbedrijf is klaar om de wereld te laten zien dat zij het hardste schijnen van allemaal. Met een sociale strategie die gebruik maakt van de virale mogelijkheden van verschillende sociale platforms, groeit het bereik van Drone Stories explosief. Binnen een half jaar groeit hun Instagram naar bijna 80.000 volgers en TikTok naar 30.000 volgers. Hierdoor kunnen ze zich tot de top 3 van dronebedrijven wereldwijd rekenen.

Maar het is belangrijk om de focus te houden. Stagnatie betekent achteruitgang. Naast het leren van hun virale berichten en het optimaliseren van hun content, concentreren we ons op SEO. Door middel van maandelijkse SEO-analyses en structurele website- en contentoptimalisatie is het doel om altijd organisch in de top 3 zoekresultaten te staan ​​voor zeer relevante zoekwoorden.

Hasta la vista, baby!
Get to the chopper and…