Palais de l’eau

HAPPY BATHING

Het verhaal

Het verhaal van Palais de l’eau begint bij Conchita. Tijdens het badderen is ze meer bezig met het jongleren van haar zoontje van 4 maanden en een handdoek dan aan het genieten van het moment. Dat moet anders kunnen, denkt ze. Het idee voor de praktische Baby Towel is geboren: een must-have voor (kersverse) ouders om hun baby warm, liefdevol en veilig tegen het eigen lichaam af te drogen.

Voor Palais de l’eau is het duidelijk: er zijn vier producten die aanslaan en het merk wordt bekender en bekender. Het bedrijf is klaar voor de volgende stap, groei! Samen met Brandclick wordt deze uitdaging vanaf het begin van 2019 aangegaan.

Strategie Merkidentiteit met aansluitend verhaal
Conversie Via evaluatie en optimalisatie

Merkidentiteit

De fundering van Palais de l’eau wordt eerst neergezet. Een kloppende, visuele merkidentiteit en een eenduidig merkverhaal is het resultaat. Deze identiteit en dit verhaal wordt vervolgens vertaald naar alle online kanalen waarop Palais de l’eau is te vinden, zoals de website, social media en e-mailing.

Conversie

Zonder conversie is er voor (jonge) bedrijven geen leven. Daarom is vanaf het moment dat de website en de andere platformen online gaan constant analyseren en optimaliseren geblazen. Experimenten met doelgroepen, designs, development, content, campagnes en meer leiden tot constante, maandelijkse groei.

Webshop
Product pagina

Resultaten na een jaar samenwerking

Volgende cases

Contact

Wat is jouw verhaal?

Wij horen er graag alles over: info@brandclick.nl
of kom langs om een Ethiopisch kopje koffie bij ons op kantoor
in de A’DAM Toren te Amsterdam.